Wednesday, January 21, 2009

2nd Day..Kecemerlangan berterusan

Alhamdulilah, hari ke 2 kursus berjalan dengan lancar namun kegagalan line internet utk mempelajari e-leave dan job-sheet yg bakal di ajar oleh Puan Sabariah Hussin (senior executive MIS) telah mencacatkan sedikit keberkesanan kursus....
Namun ia tidak mematahkan semangat peserta2 untuk mempelajari selok-belok microsoft office (Words dan Excel) yg kemudian di ajar oleh Sdr Roslan (Bendahari) dan Sdr Mohammad (exco).
Kursus kemudian di akhiri dengan Majlis Penutup dan Penyerahan Sijil Perhargaan oleh Puan Zuraidah Atan, Chief Technology Officer Media Prima dan En. Muzammil, Pengurus IT Operation TV3.
Kegembiraan dan kepuasan peserta2 jelas terpampang di wajah mereka...Kehadiran 2 VIP daripada Jabatan IT ini amat di hargai oleh semua peserta dan Kesatuan dalam mengiktiraf Kursus Asas Komputer KSKSTMB 2009 untuk kali pertama..Di akhir majlis, CTO telah mencadangkan utk membekalkan 3 PC kepada ahli2 Union utk mereka terus mempraktikan apa yg telah di pelajari dan utk peserta-peserta baru.
Kesatuan amat terharu atas keperihatinan MIS melaui CTO dan Pengurus Operasi IT dalam mempromotekan budaya IT di kalangan ahli-ahli Kesatuan.
Kepada semua 20 orang ahli...Tahniah kepada semua..insyallah kita akan bersua kembali.

No comments: